Skip to content
Hays - Recruiting experts worldwide
  1. Jag är
    Jag är

Hays journal

BÄSTA B2B PUBLIKATION


Hays Journal vann pris för bästa B2B publikation i kategorin 'Professionella och finansiella tjänster' på The International Content Marketing Awards 2013. Det är femte året som priset delades ut och är känt för att uppmärksamma kompetens inom content-marketing. Vinnarna valdes ut av en panel bestående av branschdomare, inkluderat den kreativa strategen från Facebook, chefen för corporate affairs från Chartered Institute of Marketing och redaktören för Marketing Week.

Hays Journal är en halvsårspublikation som ger insikt och nyheter inom HR och rekryteringsbranschen om det ständigt föränderliga arbetslivet. Domarna var särskilt imponerade av det breda utbud av kanaler som används för att främja Hays Journal, däribland journalen i tryckt format, en iOS-app version av journalen samt fördelningen av den tryckta versionen på förstaklass och business-class lounger runtom i världen.

Sholto Douglas – Group Marketing Direktor på Hays, kommenterar: ”Vi är stolta över att bli igenkända för att ha lyckats med Hays Journal, som har gjort en betydande inverkan i att presentera Hays som en ledande förmedlare av viktiga händelser som påverkar det globala arbetslivet. Att vinna denna utmärkelse bevisar styrkan i vårt content-marketing program, demonstrerat i en unik publikation som ger den globala HR och rekryteringsbranschen en respekterad och värdefull inblick i viktiga frågor som är betydelsefulla för branschen .”
För att läsa den senaste utgåvan av Hays Journal besök www.hays-journal.com eller ladda ner vår iPad app. Tryckta exemplar beställs på begäran.

För mer information kontakta:

Marie Svärd
Hays Sverige
T. 070 229 25 05
E. marie.svard@hays.com

|